Multi-Comfort House Students Contest

Termín pre odovzdanie súťažných návrhov: 25. marca 2013

ISOVER

Spoločnosť ISOVER vyhlásila už deviaty ročník študentskej súťaže, ktorej cieľom je vízia ďalšieho rozvoja častí Gluckstein Quartier v nemeckom meste Mannheim. Riešenie má byť podľa definície multikomfortného domu ISOVER s využitím prvkov na zabezpečenie pasívneho štandardu.

Súťaž ISOVER Mutli-Comfort House Students Contest je určená študentom architektúry a stavebných odborov vysokých škôl a univerzít Slovenskej republiky. Jej cieľom je integrovať tvorivý prístup študentov ku konceptu energeticky úsporných stavieb na úrovni pasívneho domu, stimulovať študentov, aby premýšľali o tepelnej i akustickej pohode a dozvedeli sa o osvedčených moderných riešeniach, ktoré ponúka ISOVER.

Predmetné územie má veľkosť 6,4 ha. Súťaž bude zameraná len na vybranú oblasť. Všetky budovy v riešenej oblasti musia byť navrhnuté tak, aby spĺňali parametre multikomfortného domu (vrátane dvoch historických budov po rekonštrukcii). Parametre multikomfortného domu (energeticky pasívneho domu) musia byť v návrhu preukázané výpočtom v programe ISOVER Multi-Comfort House Designer alebo v programe PHPP.

Aj tento rok sa súťaž uskutoční vo dvoch fázach. Prvá je národná, počas ktorej bude porota hodnotiť všetky zaslané súťažné návrhy spĺňajúce súťažné kritériá. Odovzdanie súťažných návrhov do národného kola je 25. marca 2013.

Autori projektov umiestnených na prvých troch priečkach získajú finančné ohodnotenie a zároveň možnosť prezentácie v medzinárodnom kole súťaže. Medzinárodné stretnutie študentov sa uskutoční v polovici mája 2013 v Belehrade.

Viac informácií na www.isover.sk alebo www.isover-students.com

Dom S3NS

Dom pre jednu rodinu sa nachádza vo Wroclawe, v jeho okolí sa nachádzajú najmä rodinné domy s rovnou strechou zo šesťdesiatych rokov. Navrhnutý dom má tri poschodia, vrátane podpivničenia a garáže. Obývacia izba je orientovaná na západ a má úctyhodnú výšku 4 metre. Je spojená s kuchyňou a... Čítaj ďalej

  • 218
Kuchynské štúdio

Vytvoriť nový koncept kuchynského štúdia založený na provokácii pocitov a zážitkov zákazníkov. Prezentovať výrobky spolu s kontextom vytvoreným v priestoroch showroomu. A pritom sa nestratiť v záplave vecí ako na výstave; to bolo zadaním tohto projektu. Rozlíšenie produktov bolo dôležitým... Čítaj ďalej

  • 193
  • 1
Mercado fast food

Cieľom projektu bolo vytvoriť vysokokvalitný dizajn, ktorý bude zároveň nenútený a pohodlný. Výsledný návrh je založený na koncepte pokračovania ulice v interiéri. V tejto reštaurácii funguje zákaznícka zóna ako mnohovrstvové lákadlo pre chodcov. Poďte na jedlo! Prvky ako tabuľa s receptami... Čítaj ďalej

  • 206
Denné svetlo v interiéri vďaka svetlovodom

Užívatelia hodnotia denné svetlo ako najväčší benefit domu pre zdravé bývanie. Zároveň je zásadnou požiadavkou pri kúpe nehnuteľnosti. VELUX pomáha privádzať denné svetlo aj na miesta, kde to doposiaľ nebolo možné. Najnovším prírastkom v produktovom portfóliu je svetlovod Novej Generácie... Čítaj ďalej

  • 329

Ďalšie bleskovky