Realitná kancelária

Realitná kancelária

Hlavným zadaním pre architektov bolo vytvoriť nový, reprezentatívny priestor pre novú krv v realitných kanceláriách. Firma sídli v nových priestoroch v parteri známeho a dobre navrhnutého rezidenčného komplexu Rosadol, ktorý je oceňovaný najmä kvôli kvalitným verejným priestorom.

Kancelária má tri celopresklené fasády otvorené do exteriéru, ktoré poskytujú krásny výhľad na okolie. Interiér je opticky rozdelený na dve funkčné zóny. Prvou je verejné časť s recepciou, čakárňou pre klientov a zasadacia miestnosť oddelená od ostatných priestorov sklenou priečkou. Druhá zóna je súkromnejšia, určená najmä na prácu.

Najvýraznejším prvkom kancelárie je recepcia. Jej dizajn je založený na polygonálnej štruktúre a priťahuje pozornosť už z exteriéru. Prirodzene tak navádza klientov dnu. Lesklý biely recepčný pult je v kontraste s medenými panelmi použitými na stenách. Na strope boli zasa použité drevené lamely v niekoľkými LED svietidlami schovanými vo vnútri. Ledky tvoria väčšinu svetla v kancelárskom priestore, dopĺňajú ich prídavné bodové svietidlá.

Epoxidová podlaha, drevené lamely na strope a obklad stien panelmi s medeným efektom tvoria mix prírodných materiálov, ktoré prispievajú k celkovému príjemnému dizajnu tohto interiéru.

  •  
Komentáre k článku
0
Pridať komentár
Realitná kancelária Realitná kancelária Realitná kancelária Realitná kancelária Realitná kancelária Realitná kancelária Realitná kancelária Realitná kancelária Realitná kancelária Realitná kancelária
Dom S3NS

Dom pre jednu rodinu sa nachádza vo Wroclawe, v jeho okolí sa nachádzajú najmä rodinné domy s rovnou strechou zo šesťdesiatych rokov. Navrhnutý dom má tri poschodia, vrátane podpivničenia a garáže. Obývacia izba je orientovaná na západ a má úctyhodnú výšku 4 metre. Je spojená s kuchyňou a... Čítaj ďalej

  • 215
Kuchynské štúdio

Vytvoriť nový koncept kuchynského štúdia založený na provokácii pocitov a zážitkov zákazníkov. Prezentovať výrobky spolu s kontextom vytvoreným v priestoroch showroomu. A pritom sa nestratiť v záplave vecí ako na výstave; to bolo zadaním tohto projektu. Rozlíšenie produktov bolo dôležitým... Čítaj ďalej

  • 193
  • 1
Mercado fast food

Cieľom projektu bolo vytvoriť vysokokvalitný dizajn, ktorý bude zároveň nenútený a pohodlný. Výsledný návrh je založený na koncepte pokračovania ulice v interiéri. V tejto reštaurácii funguje zákaznícka zóna ako mnohovrstvové lákadlo pre chodcov. Poďte na jedlo! Prvky ako tabuľa s receptami... Čítaj ďalej

  • 205
Denné svetlo v interiéri vďaka svetlovodom

Užívatelia hodnotia denné svetlo ako najväčší benefit domu pre zdravé bývanie. Zároveň je zásadnou požiadavkou pri kúpe nehnuteľnosti. VELUX pomáha privádzať denné svetlo aj na miesta, kde to doposiaľ nebolo možné. Najnovším prírastkom v produktovom portfóliu je svetlovod Novej Generácie... Čítaj ďalej

  • 327

Ďalšie bleskovky