Predajňa kozmetiky

Predajňa kozmetiky

Dizajn showroomu medzinárodnej značka kozmetiky z Mŕtveho mora bol inšpirovaný parížskymi lekárňami dvadsiatych rokov. Štýl art deco sa v tomto interiéri prejavuje na tenkých geometrických vzoroch, použitej farebnej palete a mosadze ako dominantného materiálu.

Hlavnou ideou interiéru je voda, jej čistota a pokoj, ktorý vyžaruje. Voda prúdi v malom vodopáde, dopadá na čierne kamene, jej prúd prechádza po okrúhliakoch pozdĺž celej predajne. V strede dispozície sa nachádzajú dve umývadlá, kde môžu klienti na vlastnej koži skúsiť efekty ponúkaných produktov.

Tmavá textúra kameňov, ich drsná textúra kontrastuje so svetlým a jemným okolím. Podlaha je parketová z orechového dreva a vyznačuje sa množstvom odtieňov, ktoré majú navodzovať pocit púšte v okolí Mŕtveho mora.

V zadnej časti predajne sa nachádza i soľná jaskyňa. Zákazníkom ponúka miesto pre relax a je tvorená pravou soľou. Zážitok z nákupu je teda stopercentný, z celého interiéru vyžaruje pokoj a čistota. Priestor zakrývajú biele prehozy, stoly sú osvetlené a prezentačné pulty sú vyrobené z tenkých zlatých konštrukcií.

Autor: Oron Milshtein Realizácia: 2013 Fotografie: Elad Gonen

  •  
Komentáre k článku
0
Pridať komentár
Predajňa kozmetiky Predajňa kozmetiky Predajňa kozmetiky Predajňa kozmetiky Predajňa kozmetiky
Dom S3NS

Dom pre jednu rodinu sa nachádza vo Wroclawe, v jeho okolí sa nachádzajú najmä rodinné domy s rovnou strechou zo šesťdesiatych rokov. Navrhnutý dom má tri poschodia, vrátane podpivničenia a garáže. Obývacia izba je orientovaná na západ a má úctyhodnú výšku 4 metre. Je spojená s kuchyňou a... Čítaj ďalej

  • 216
Kuchynské štúdio

Vytvoriť nový koncept kuchynského štúdia založený na provokácii pocitov a zážitkov zákazníkov. Prezentovať výrobky spolu s kontextom vytvoreným v priestoroch showroomu. A pritom sa nestratiť v záplave vecí ako na výstave; to bolo zadaním tohto projektu. Rozlíšenie produktov bolo dôležitým... Čítaj ďalej

  • 193
  • 1
Mercado fast food

Cieľom projektu bolo vytvoriť vysokokvalitný dizajn, ktorý bude zároveň nenútený a pohodlný. Výsledný návrh je založený na koncepte pokračovania ulice v interiéri. V tejto reštaurácii funguje zákaznícka zóna ako mnohovrstvové lákadlo pre chodcov. Poďte na jedlo! Prvky ako tabuľa s receptami... Čítaj ďalej

  • 205
Denné svetlo v interiéri vďaka svetlovodom

Užívatelia hodnotia denné svetlo ako najväčší benefit domu pre zdravé bývanie. Zároveň je zásadnou požiadavkou pri kúpe nehnuteľnosti. VELUX pomáha privádzať denné svetlo aj na miesta, kde to doposiaľ nebolo možné. Najnovším prírastkom v produktovom portfóliu je svetlovod Novej Generácie... Čítaj ďalej

  • 327

Ďalšie bleskovky