(digitálne) kultúrne centrum

(digitálne) kultúrne centrum

Centrum s plochou vyše 3000 štvrocových metrov je rozdelené na dve výškové úrovne. Myšlienkou návrhu bolo poskytnúť všetkým obyvateľom mesta prístup k novým technoogiám a digitálnemu svetu. Projekt obsahuje kino pre 120 osôb, multifunkčnú zónu pre umelecké vystúpenia, digitálny showroom s interaktívnou LED obrazovkou, bar, kaviareň, ako aj administratívne a obslužné priestory.

Na prvom podlaží sú funkcie zoradené podľa programu využitia a hierarchie súkromia. Interiér prechádza od súhry viacerých materiálov s rôznou priehľadnosťou, od skla po drevo, až do digitálneho LED displeja s dĺžkou 15 metrov a výškou 2,2 metra. Na druhom poschodí sa nachádza multifunkčná miestnosť.

Miesto je živé, ideálne na voľnočasové využitie pre rodiny, deti, mladých i starých. Priestor je navrhnutý tak, aby zdôrazňoval vízie budúcnosti v súčasnom kontexte mesta, využívajúc nové technológie a interaktívne systémy.

Autori: AT 103 Julio Amezcua + Francisco Pardo Realzácia: 2012 Fotografie: Adam Wiseman

  •  
Komentáre k článku
0
Pridať komentár
(digitálne) kultúrne centrum (digitálne) kultúrne centrum (digitálne) kultúrne centrum (digitálne) kultúrne centrum (digitálne) kultúrne centrum (digitálne) kultúrne centrum (digitálne) kultúrne centrum (digitálne) kultúrne centrum (digitálne) kultúrne centrum (digitálne) kultúrne centrum
Dom S3NS

Dom pre jednu rodinu sa nachádza vo Wroclawe, v jeho okolí sa nachádzajú najmä rodinné domy s rovnou strechou zo šesťdesiatych rokov. Navrhnutý dom má tri poschodia, vrátane podpivničenia a garáže. Obývacia izba je orientovaná na západ a má úctyhodnú výšku 4 metre. Je spojená s kuchyňou a... Čítaj ďalej

  • 216
Kuchynské štúdio

Vytvoriť nový koncept kuchynského štúdia založený na provokácii pocitov a zážitkov zákazníkov. Prezentovať výrobky spolu s kontextom vytvoreným v priestoroch showroomu. A pritom sa nestratiť v záplave vecí ako na výstave; to bolo zadaním tohto projektu. Rozlíšenie produktov bolo dôležitým... Čítaj ďalej

  • 193
  • 1
Mercado fast food

Cieľom projektu bolo vytvoriť vysokokvalitný dizajn, ktorý bude zároveň nenútený a pohodlný. Výsledný návrh je založený na koncepte pokračovania ulice v interiéri. V tejto reštaurácii funguje zákaznícka zóna ako mnohovrstvové lákadlo pre chodcov. Poďte na jedlo! Prvky ako tabuľa s receptami... Čítaj ďalej

  • 205
Denné svetlo v interiéri vďaka svetlovodom

Užívatelia hodnotia denné svetlo ako najväčší benefit domu pre zdravé bývanie. Zároveň je zásadnou požiadavkou pri kúpe nehnuteľnosti. VELUX pomáha privádzať denné svetlo aj na miesta, kde to doposiaľ nebolo možné. Najnovším prírastkom v produktovom portfóliu je svetlovod Novej Generácie... Čítaj ďalej

  • 327

Ďalšie bleskovky