Kancelária časopisu Webart

Kancelária časopisu Webart

Lokalita, kde sa umiestnená navrhnutá budova, sa nachádza v časti Varšavy nazvanej Grochow. Ide o multifunkčnú mestskú časť s rozličnými funkciami: nájdu sa v nej tak priemyselné zóny, ako aj rodinné štvrte, oddychové parky a športové haly. Budova samotná je na Kamionkowskej ulici, obklopená obytnými domami aj ďalšími kanceláriami. Na dĺžku je orientovaná pozdĺžne k ulici so vstupom z južnej strany. Vchod je pokrytý makadamom a zaliaty svetlom aj vďaka pouličnému osvetleniu. Západná strana budovy je spojená so štvorposchodovým rodinným domom, zatiaľ čo južná sa spája s trojposchodovou priemyselnou stavbou.

Oproti Kamionkowskej ulici sa nachádzajú rodinné domy a kancelársky komplex. Kvôli špecifickej lokalite a architektonickým a urbanistickým podmienkam bolo prioritou vytvoriť budovu, ktorá by plynule ladila so svojim okolím. Navrhnutá stavba zapadá aj do industriálneho charakteru štvrte, s neďalekými pobočkami spoločností PZO Optika, výrobcu pančušiek CORA, Wedelovej továrne na čokoládu a závodu na výrobu munície POCISK.

Lokalita: Varšava, Poľsko
Vnútorná rozloha: 1200 m²
Rok návrhu: 2007

fotografie: onebynine.com

  •  
Komentáre k článku
0
Pridať komentár
Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart Kancelária časopisu Webart
Dom S3NS

Dom pre jednu rodinu sa nachádza vo Wroclawe, v jeho okolí sa nachádzajú najmä rodinné domy s rovnou strechou zo šesťdesiatych rokov. Navrhnutý dom má tri poschodia, vrátane podpivničenia a garáže. Obývacia izba je orientovaná na západ a má úctyhodnú výšku 4 metre. Je spojená s kuchyňou a... Čítaj ďalej

  • 215
Kuchynské štúdio

Vytvoriť nový koncept kuchynského štúdia založený na provokácii pocitov a zážitkov zákazníkov. Prezentovať výrobky spolu s kontextom vytvoreným v priestoroch showroomu. A pritom sa nestratiť v záplave vecí ako na výstave; to bolo zadaním tohto projektu. Rozlíšenie produktov bolo dôležitým... Čítaj ďalej

  • 193
  • 1
Mercado fast food

Cieľom projektu bolo vytvoriť vysokokvalitný dizajn, ktorý bude zároveň nenútený a pohodlný. Výsledný návrh je založený na koncepte pokračovania ulice v interiéri. V tejto reštaurácii funguje zákaznícka zóna ako mnohovrstvové lákadlo pre chodcov. Poďte na jedlo! Prvky ako tabuľa s receptami... Čítaj ďalej

  • 205
Denné svetlo v interiéri vďaka svetlovodom

Užívatelia hodnotia denné svetlo ako najväčší benefit domu pre zdravé bývanie. Zároveň je zásadnou požiadavkou pri kúpe nehnuteľnosti. VELUX pomáha privádzať denné svetlo aj na miesta, kde to doposiaľ nebolo možné. Najnovším prírastkom v produktovom portfóliu je svetlovod Novej Generácie... Čítaj ďalej

  • 327

Ďalšie bleskovky